Jiný člověk
Edward získá vysněnou podobu, ale následně zjišťuje, že v honbě za novým „já“ ztratil přístup k tomu starému. Padá spirálou posedlosti a vtahuje do ní vyprávění i diváky. Záleží na vzhledu, anebo ne? A která varianta je vlastně děsivější? Geniálně obsazený thriller, prodchnutý zneklidňující groteskností, bude diváckou jízdou nejen pro milovníky tvorby Lynche a Cronenberga. Ve snímku, který převrací princip body horroru naruby a zpět, Edwardovi propůjčil tvář Sebastian Stan – oceněný za svůj výkon na Berlinale Stříbrným medvědem.