Komu patří můj život
Na farmě v severním Tunisku žije Aiša společně s manželem a třemi syny. Dva starší z nich, Mehdi a Amine, po čase rodinu opustí, aby se přidali do svaté války ve jménu ISIS. Aiša chce před krutou pravdou ochránit nejmladšího potomka, její snahu ale zkomplikuje Mehdiho návrat – navíc po boku tajemné ženy v nikábu. Debutující režisérka vnáší do jinak syrového příběhu magicko-realistické prvky, kterými protíná zneklidňující vyprávění o rodině, krutosti, násilí a odpuštění. Snímek uvedený v hlavní soutěži Berlinale se nebojí jít k postavám skutečně blízko – a díky sugestivní kameře si jejich tváře budete pamatovat ještě dlouho po závěrečných titulcích.