Šambala
Život v srdci Himalájí provází nejen harmonie, ale i rigidní pravidla tamních komunit. Svérázná Pema miluje Tašiho. Vzít si ho však znamená uzavřít polyandrický sňatek i s jeho dvěma mladšími bratry. Brzy přichází těhotenství, zrovna v době, kdy se Taši dlouho nevrací z obchodní cesty do Lhasy. Konzervativní vesnicí se začíná šeptat, že skutečným otcem dítěte je kdosi jiný. Zatímco pravdu o vlastní věrnosti Pema skrývá ve svém nitru, ztraceného manžela i obhajobu důstojnosti musí hledat nahoře, u zasněžených vrcholků hor. Taková odysea může v Nepálu vést až do země čisté spirituality, v buddhismu nazývané Šambala.