Umírání
Umírání je příběhem rodiny, která už dávno rodinou není. Lissy se stará o manžela s pokročilou demencí a sama na tom není zdravotně nejlépe. Jejich syn, dirigent Tom, dokončuje komplikované uvedení nové skladby a ne úplně dobrovolně se stává náhradním otcem novorozeného syna své expřítelkyně. Nemá tak čas starat se o rodiče ani o sestru Ellen, která má problémy s alkoholem i se vztahy. Na Berlinale cenou za nejlepší scénář ověnčená velkolepá freska není zdaleka tak chmurná, jak by název i anotace mohly napovídat. Humor černý, jako diabetes, selhání ledvin a rakovina dohromady, se střídá s okamžiky té nejčistší něhy a nachází lásku tam, kde bychom jí nejméně čekali.