„Budu zase vonět normálně, až se vrátím domů?“ ptá se Fu Ang, vyděšený ztrátou své vlastní identity po dlouhých letech strávených v Brazílii. Jeho obavy v různých obměnách pociťují i další dvě hrdinky filmu, zlomená cestovatelka Kai a mladá dívka Xiao Xin. Každý sám i všichni společně ilustrují osudy lidí, kteří se vzdali svých kořenů, aby bloudili v liminálních prostorech globalizovaného světa s pocitem, že nikam nepatří. Okouzlující i vtipný film rozrušuje umělé konstrukce filmového vyprávění a pod žhnoucím sluncem nechává rozkvést tlumenou emocionální krajinu, ve které kola autobusů zahýbají jinými směry a kde se prchavé momenty porozumění stávají malými ostrovy v moři plném žraloků.