Favoriten
Nejnovější dokumentární snímek režisérky Ruth Beckermann nás zavede do jedné třídy základní školy ve vídeňské čtvrti Favoriten. Stejně jako na jiných základních školách rakouského hlavního města, i zde více než polovina žáků nemluví plynně německy. Žáci a jejich oddaná třídní učitelka se tak během let neučí jen matematice, přírodovědě a dalším tradičním předmětům, ale také trpělivosti, pochopení, respektu a komunikaci v různorodém kolektivu. Režisérka nám tak svým vážným i úsměvným snímkem pokládá otázku, zda je zaokrouhlování na desítky opravdu to nejdůležitější, co si ze školy máme odnést.