Stručná historie jedné rodiny
Když se Shuo ve škole zraní, spolužák Wein ho pozve k sobě domů. Po seznámení s jeho rodiči se Shuo do Weinovy rodiny stále vrací – a oni jej až překvapivě vřele přijímají. Čím více se však jejich životy proplétají, tím více je jasné, že ne všichni jsou s novým stavem věcí spokojeni. Každý má totiž svá tajemství. Znepokojivě plíživé drama dotýkající se čínské politiky jednoho dítěte mělo premiéru v sekci Panorama na letošním Berlinale, a ačkoliv jde o celovečerní debut, vyznačuje se formálně soustředěný film přesným režijním vedením a pečlivě vystavěnou strukturou.