Paměť
Sylvia je sociální pracovnice a vede na první pohled nevzrušivý život s několika pevnými body: dcera, práce, setkání anonymních alkoholiků. Rutinami vyztuženou jednoduchou a důstojnou existencí zatřese setkání se Saulem, jenž bezděčně donutí Sylvii ke konfrontaci s dávnými traumaty, zatímco je sám sužován příznaky demence. Civilní romanci zdobí neobyčejný příběh odehrávající se v Brooklynu, pevná a zrale neokázalá režie jednoho z nejoceňovanějších režisérů své generace a dechberoucí herecké výkony Jessiky Chastain a Petera Sarsgaarda, ověnčeného na loňském benátském festivalu, kde měl tento cituplný klenot světovou premiéru.