Porcelánová válka
„Ukrajina je jako porcelán – můžete ji rozbít, ale nikdy ji nemůžete zničit.“ Emotivní dokument o lidech, kteří ze dne na den museli zanechat svých dosavadních životů a postavit se na obranu vlasti. Cenami ověnčený snímek, který svou pouť začal získáním Velké ceny poroty na Sundance, je téměř celý složený ze záběrů natočených hlavními postavami: Slavou, Aňou a Andrejem. Jeho síla spočívá ve střídání něžnosti a civilnosti, s nimiž ukazuje běžný život umělecky založených hrdinů, a nekompromisních a drsných záběrů přímo z centra bojiště. Obě roviny však propojuje s nonšalantní samozřejmostí, stejně jako je přijímají sami protagonisté.