Žádná jiná země
Mladý Basel už roky dokumentuje snahu Izraelců o vysídlení palestinských osad na Západním břehu Jordánu. Jeho rodina pochází z oblasti Masafer Yatta, kde se sdružují téměř dvě desítky malých vesniček, každý den bojujících o právo na svou existenci. Jejich obyvatelé nikdy nevědí, jestli zrovna jejich dům nepřijede druhý den zničit buldozer. V unikátním svědectví, které vyhrálo Cenu diváků sekce Panorama i cenu za nejlepší dokument na letošním Berlinale, se k aktivistickému Baselovi přidává ještě Izraelec Yuval. Oba spojuje boj proti bezpráví, ale zatímco jeden bydlí ve svobodném státě, ten druhý žije pod vojenskou okupací.