Bye Bye Tiberias
„Kéž by tady máma byla, abych se jí mohla zeptat…“ Když bylo Hiam Abbas (Boj o moc, Mnichov) třiadvacet, rozhodla se opustit rodnou vesnici v Palestině a vydat se vstříc herecké kariéře. Několik dekád poté se po boku své dcery Liny Soualem vrací domů, aby společně zkompletovaly rodinný filmový portrét, který je zároveň kronikou čtyř generací nezdolných žen, čelících dobrovolnému i vynucenému odloučení. Soualem ve svém maximálně civilním a nejen mírou otevřenosti dojemném filmu vypráví skrze příběhy své matky a dalších žen i tragický příběh celé Palestiny a potvrzuje, že rodinná pouta nezpřetrhá žádná míra destrukce.