Ta druhá
Celovečerní debut Marie-Magdaleny Kochové zkoumá skrze postavu osmnáctileté Johany fenomén takzvaných „skleněných dětí“. Dětí, které vyrůstají se sourozencem, jenž má speciální potřeby, a které jsou tak rodinou, byť nezáměrně, upozaďované. Všichni se tak nějak dívají skrze ně, jejich problémy jsou vždy považovány za ty méně důležité, a často je od nich očekávána i pomoc s péčí. Johaně je osmnáct, připravuje se na maturitu – a najednou je postavena před rozhodnutí, zda odejít z domova studovat, nebo zůstat a pomáhat. Nesmírně citlivá výpověď o povaze sourozenecké lásky staví pro jednou na první místo tu, která vždy byla „ta druhá“.