Interview
Federico Fellini točí ve studiu Cinecittà film podle Kafkova románu Nezvěstný a během pauz mezi scénami odpovídá na otázky japonského televizního štábu. Fellini vzpomíná na minulost a na jistý druh filmařiny, který, zdá se, navždy zmizel. Spolu s Marcellem Mastroiannim se vydává za Anitou Ekberg, aby zavzpomínali na časy Sladkého života. Mezitím přibývá odkazů na dílo Franze Kafky, kterého Fellini často označoval jako svého nejoblíbenějšího spisovatele. Nakonec se objeví i Indiáni, načež sloni a bouřka málem zničí filmový plac. Film, stejně jako předloha známá i pod názvem Amerika, pak zůstane nedokončený.