Tetsuo
V opuštěné továrně mladík s nepřekonatelným fetišismem pro kovové předměty zasouvá do vlastního nařízlého stehna kovovou trubici. Když se v rauši vypotácí na ulici, srazí jej auto. Jeho řidič, kancelářský úředník, ráno po probuzení zjišťuje, že mu na tváři vyrašil kovový chlup. A to je teprve začátek kromobyčejné mutace. Představte si Kafkovu Proměnu v kyberpunkové verzi: Tetsuo, na 16mm materiál natočený snímek se zvráceným smyslem pro humor, patří dodnes k nejextrémnějším apokalyptickým debutům posledních několika desítek let.