Mladá zakřiknutá Clara se setkává s živelnou Irène. Dvě dívky zcela opačných povah pojí nedávný boj s nemocí, která ve zranitelném období dospívání proměnila jejich dosavadní vnímání života. Když se impulzivně rozhodnou strávit nějaký čas na pobřeží, jako by tím vlastně chtěly zastavit čas. Idylický svět plný slunečního svitu se pak střetává s nevinnými tvářemi obou dívek, za nimiž se skrývá těžká a nepřenositelná zkušenost. Letní coming-of-age romance z berlínské sekce Generation ukazuje, jak křehká může být přítomnost, když si připustíme, že vše dobré přece jednou skončí.