Ben žije pohodový život dvanáctiletého kluka – chodí do školy, hraje s kamarády v kapele, s matkou veterinářkou se stará o opičáka Očka, ale ze všeho nejraději má jídlo, které s chutí vaří i jí. Poznámek ohledně jeho tloušťky si nevšímá, tedy až do doby, kdy mu zdravotní sestřička oznámí, že si zadělává na obrovské zdravotní problémy. Benova cesta za hubnutím začíná. Jaké to je dospívat s nálepkou „tlouštíka“? A je dieta odpovědí na vše? Celovečerní loutkový debut Kristiny Dufkové, uvedený na festivalu v Annecy, vznikl podle stejnojmenné knižní předlohy Mikaëla Olliviera. Citlivý rodinný snímek, kterému vévodí pozoruhodná hudební a výtvarná stránka, se sympatickým humorem otevírá zásadní téma dětské obezity, aniž by sklouzával k jeho stereotypnímu zobrazení.