Xoftex
Xoftex je uprchlický tábor kdesi v Řecku, kde syrští a palestinští uprchlíci čekají na vytoužený azyl. Přestávky mezi jednáními s imigračním úřadem si Nasser a jeho přátelé krátí natáčením satirických skečů a přípravami na natáčení zombie hororu. Jenže realita tábora může horor připomínat sama o sobě. Napětí mezi jeho obyvateli stoupá a každý další konflikt jako by ubral jednu cihlu ze zdi, která odděluje realitu a sen, nebo chcete-li, noční můru. Útržky skutečnosti, humor i nepředstavitelné utrpení lidí, kteří riskují život, aby opustili vlastní zemi, se slévají do explozivní, místy surrealistické podívané, jež vyzývá diváka, aby se jí nechal unést a nahlédl do života imigrantů tak, jak se mu nikdy dříve nepoštěstilo.