Kinderfilm
Jeden obyčejný den ve hře Grand Theft Auto V. V ulicích plných aut ale něco zásadního chybí. Hlavní hrdina jménem Edgar se pustí do pátrání, zkoumá zvláštnosti svého každodenního života a postupně objevuje krásný, ale trochu děsivý svět. Zvláštní uznání poroty v Soutěži Labo na 18. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2024.