Svatostánky
Zatímco chazan Ben, který stále žije se svými dvěma matkami, přichází kromě hlasu i o víru, jeho bývalá učitelka zpěvu Carla se rozhodne tu svou teprve objevit. Dvě ztracené bytosti, které jsou si vzájemně učiteli i studenty, se k nelibosti jejich rodinných příslušníků sbližují více, než by možná i sami čekali. Rozšafný snímek, jehož režisér Nathan Silver se nebojí nakousnout ani zakázaná jablka a s notnou dávkou satiry a humoru destigmatizuje různá životní období. Hořkosladká komedie kladoucí si otázku, co to znamená být mensch, vstoupila do povědomí diváků už na filmových festivalech Sundance a Berlinale.