3 MWh
16mm filmový pás, poškozený elektrickými výboji generovanými z hlasového záznamu protagonisty, nese příběh pracovníka jaderné elektrárny, jenž svou obsesi v počítání směruje k jedinému cíli – spočítat maximální limit spotřeby své elektrické energie. Poetika vtělená do formy i obsahu snímku 3 MWh je úvahou o vztahu člověka a přírody. O tom, co by se stalo, kdyby člověk konečně ustoupil do pozadí a podřídil se přirozenému koloběhu života. O tom, jaké by bylo odpojit se od technologie a jen tak být.