Co spojuje zarmouceného muže, snažícího se prodat svůj nuzný majetek, dvojici paličů s prasetem, které oklame hráč karet, nebo strážkyni majáku, jež se vydá do vesmíru, aby našla svého bratra? Hravost, ostrovtip, nezaměnitelná vizáž neherečky Jaany Paananen a v neposlední řadě láska k němému filmu jednoho z nejvýznamnějších finských režisérů současnosti, Juha Kuosmanena. Celovečerní film složený ze tří krátkých němých povídek Nuzák Mattila a krásná žena (2012), Paliči (2017) a Vzdálená planeta (2023) není jen poctou rané éře kinematografie, ale především vřelou a nadějeplnou oslavou lidství na okraji společnosti.