Vzhůru nohama
Režisérka Ale a herec Alex se spolu po čtrnácti letech vztahu rozcházejí. Na popud Aleina otce, který jim kdysi vyprávěl o tom, že ukončení vztahu by mělo být důvodem k oslavě, se i oni rozhodnou uspořádat večírek na počest rozchodu. Společně se o svůj nápad podělí s rodinou a blízkými přáteli a spletitá cesta za pomyslnou tečkou jednoho vztahu se stává důležitější než oslava samotná. Jonás Trueba se po Srpnové madoně (2019) a Musíte se přijet podívat (2022) vrací na plátna karlovarského festivalu se svým nejnovějším snímkem, uvedeným v canneské sekci Quinzaine des Cinéastes, aby promluvil jazykem lásky a filmu o filmu a lásce.