To nejsem já
Pro účel nikdy neuskutečněné výstavy byla kurátory z muzea Centre Pompidou režisérovi položena otázka, jež měla být zodpovězena formou obrazů: Kde je teď Leos Carax? O odpověď se pokusil, jenže ta byla opět plná otázek, o něm i o „jeho“ světě. „Nevím, ale kdybych věděl, tak…“. A tak vznikl autoportrét s příznačným názvem To nejsem já. Kultovní filmový samouk Leos Carax se v esejistické koláži ohlíží do dětství, reviduje své první filmové pokusy, vrací se ke svým již vyspělým filmovým dílům, osobní dějiny prolíná s těmi světovými. Čtyřicetiminutový úder na smysly diváka i bohatý materiál pro přemýšlení po zhlédnutí byl ve světové premiéře uveden na letošním festivalu v Cannes.