Záblesky naděje
Filmová óda o všech, kterých se zmocnila dostředivá síla Bombaje. Žijí tu roky, přesto se ji zdráhají nazvat domovem. Pocitu, že jednoho dne budou muset zase odejít, se ostatně nezbaví nikdy. Obírá je indická metropole o čas? Možná. Odmítá jim věnovat byť jen jedinou chvilku něhy? Rozhodně. Trojice hrdinek tak hledá místo, kde by se nadechly naděje… Třicet let čekala Indie na zástupce v canneské soutěži, než si Payal Kapadia za laskavě ženský, pestře lyrický příběh vysloužila tamní Velkou cenu poroty. Tlukot zlomeného srdce v něm vtiskla do červených odlesků právě rozbaleného rýžovaru. A abychom mohli spočítat všechny odstíny modré, jimiž se míhá bombajská noční krajina, rozprostřela před nás nekonečno.