Tři kilometry od konce světa
Adi dokončil střední školu a doma, v idylické, ale izolované vesnici v deltě Dunaje, si užívá prázdniny, než si vybere tu správnou univerzitu. Když ho jednoho večera cestou z hospody někdo brutálně zmlátí, jeho vztah k domovu se zásadně změní...​ Tři kilometry od konce světa vypráví příběh o tunelovém vidění, homofobii a vlivu dávno zaprášených venkovských tradic na něco tak čistého, jako je rodičovská láska. Režisér Emanuel Pârvu zkoumá, stejně jako ve svých předchozích snímcích, mezilidské vztahy a neviditelné, ale přesto citelné zdi, které rozdělují společnost. Snímek měl světovou premiéru v hlavní soutěži festivalu v Cannes.