Když slunce vyhasne
Jen 24 hodin stačí na to, aby se život Uny, studentky performativního umění, otočil naruby. Tedy nejen její. Když Reykjavík ochromí největší dopravní tragédie v historii, je Una společně s mnoha dalšími lidmi konfrontována s náhlou ztrátou a bolestí. Na rozdíl od okolí ale své emoce nemůže otevřeně vyjádřit a prožít. Obsahově útlá, přesto emocionálně hluboká miniatura Rúnara Rúnarssona se soustředí na moment, kdy nám ze života zmizí blízká osoba, se kterou jsme si ještě před chvílí malovali budoucnost. Vypráví o procesu truchlení, křehké změti lidských emocí, zranitelnosti i odolnosti mládí. Za tónů Odi et Amo Jóhanna Jóhannssona pak obnažuje prchavou krásu, zjevující se v okamžicích nečekané ztráty.