Jak se stát perličkou
Na cestě po liduprázdné silnici narazí Shula na bezvládné tělo. Ukáže se, že je to její strýček Fred, jehož smrt ale nese mladá žena až podezřele klidně. Ne tak ale zbytek její rodiny. Napětí, které je způsobeno frenetickými přípravami smuteční slavnosti a pohřbu samotného, otevírá rány, o kterých nebyla dlouhá léta odvaha mluvit. Druhý snímek režisérky Rungano Nyoni, jejíž debut Nejsem čarodějnice! (2017) se stal po svém uvedení v Cannes festivalovým hitem, se opět vrací do Zambie, kde se magické mísí s reálným a tradiční s moderním.