Santoš
Bezprecedentně úspěšný rok indické kinematografie reflektují karlovarské Horizonty trojicí filmů. Své zástupce měla na Sundance i Berlinale, feministický thriller Sandhyi Suri pak soutěžil v canneské sekci Un Certain Regard. Konstáblyně Santoš dle vládního zařízení zdědila pozici v policejním sboru po zesnulém manželovi. Ač nezkušená, hned se dostane k případu znásilnění a vraždy dívky z kasty dalitů, tj. „nedotknutelných“. V nejlidnatější zemi světa ale všichni nehrají hru se zákonem podle stejných pravidel. Labyrintem korupce, pochybné etiky a kastovní diskriminace, mezi kterými probublává násilí a mizogynie, mohou projít jen vyvolení.