Film můžeme sledovat, prožívat, hltat. Minh Quý Truong ovšem dobře ví, že některými filmy se můžeme i prosnít. Mlžný příběh Vieta a Nama, dvou horníků, kteří sdílí profesi i prchavou něhu, taktuje v rytmu křehce spirituální kinematografie. Vlhké šachty skrývají nebezpečí, jejich přítmí se však může stát i útočištěm. Vidina budoucnosti někde jinde ale oba mladíky nesmírně láká. Zatímco jeden sní o vytěžení životních příležitostí za mořem, druhý musí nejdříve kutat v hlubinách rodinné historie. Na 16mm materiál natočený snímek pozvolně meandruje těžkostmi současného života ve Vietnamu, aniž by zapomněl, že pod jeho povrchem se skrývá pohnutá minulost.