Ty krávo!
Uzrálý francouzský debut je zasazený do srdce Jury, rurální oblasti známé pro své dojné krávy, zemědělské festivaly a delikátní sýr Comté. V tomto prostředí vyrůstá i Totone, který tráví většinu času ospalým poflakováním s kamarády. Po tragické nehodě svého otce se ale Totone bude muset postavit na vlastní nohy a uživit nejen sebe, ale i svou malou sestru. Rozhodne se proto vyrobit ten nejlahodnější sýr a obstát v tvrdé konkurenci místních farmářů. Jeden z nečekaných diváckých hitů letošního festivalu v Cannes vyniká ladnou režií a autentickými projevy dětských neherců. Nese v sobě několik kotrmelců, bez kterých neexistuje žádné opravdové dospívání, stejně jako euforii první lásky a sílu klučičího přátelství.