Nasty
Ilie Năstase – skutečný Hráč s velkým H. Někdy klaun, někdy spratek. Lamač ženských srdcí. V Cannes premiérovaný dokument umně spojuje výpovědi pamětníků včetně samotného Năstaseho a množství dobových materiálů – samozřejmě včetně dramatických výměn, ať už šlo o výměny míčků, nebo výměny slovní. Jedna z prvních tenisových superstars, živel, na který nebyl světový tenis na počátku sedmdesátých letech připraven. Podvratnost, výbuchy vzteku i nonšalance; energie, kterou Nasty dával do každého svého zápasu, stále ještě rezonuje na grandslamových kurtech.