Julie mlčí
Na kurtu se neozývá nic kromě odrazů tenisových míčků. Těžký vzduch a absence jednoho z hlavních trenérů je pro juniorské hráče jasným znakem, že se stalo něco vážného. Vyšetřování se dá brzy do pohybu, ale vycházející hvězda klubu Julie, která měla k trenérovi nejblíž, mlčí. Julie mlčí je debutový snímek belgického režiséra Leonarda Van Dijla, který svým pevným uchopením vede mladé tenisty k bravurním hereckým výkonům. Drobný, ale o to silnější snímek, na němž coby odborná konzultantka spolupracovala slavná tenistka Naomi Ósaka, řeší bolestivé téma formou, ve které ticho přehluší kdejaký dialog.