Na dotek
Letos uplyne dvacet let od okamžiku, kdy první diváci zhlédli stylisticky vytříbené vztahové drama pro čtyři aktéry podle slavné divadelní předlohy Patricka Marbera. Jeho režisér Mike Nichols, v té době již dlouho ctěný, avšak ne plně doceněný, jím dal vzpomenout na dva klíčové tituly z počátků své kariéry, Kdo se bojí Virginie Woolfové a Tělesné vztahy. Jude Law, Natalie Portman, Julia Roberts a především Clive Owen, který si za roli Larryho odnesl jednu ze dvou nominací na Oscara, posunuli erotickým napětím prodchnutý příběh lásky, manipulace a zrady do teritoria novodobé klasiky ceněnou kombinací sugestivního herectví a odzbrojujícího hvězdného potenciálu.