Sulejman závodí s časem. Už za dva dny ho čeká pohovor na imigračním úřadě, on si ale ještě potřebuje vydělat peníze na potřebné dokumenty a naučit se smyšlený příběh o své cestě z Afriky do Evropy. Šlape do pedálů svého kola a skrze vypůjčený účet poslíčka rozváží jídlo v rušných ulicích Paříže tak rychle, jak jen dokáže. Bude to stačit? Sociální drama propojuje drsnou kinetiku ulice s nenápadným půvabem humanismu a ukazuje zdánlivě malý příběh o migraci z nové, komplexnější perspektivy. Jaké složitosti provází migranty a je vůbec možné projít touto cestou a neztratit při ní své vlastní já? Ve své první filmové roli exceluje mimořádně přesvědčivý Abou Sangaré.