Nehty
Hledáte ujištění, že váš milovaný je ten správný, že vaše partnerka je na celý život? Navštivte Institut lásky, vědecký ústav zaměřený na testování vzájemné kompatibility těch, kteří se rozhodli vyrazit na společnou cestu životem. A právě zde začíná pracovat nevyléčitelná romantička Anna pod dočasným mentoringem zadumaného sympaťáka Amira. Autorem něžně absurdní romance s prvky sci-fi, jež nadchnou i ty, kteří se všemu vědeckofantastickému spíše vyhýbají, je talentovaný Řek Christos Nikou, jehož debut Jablka katapultoval svého režiséra mezi nejvyhledávanější tvůrce současnosti. Ve druhém počinu, koprodukovaném Cate Blanchett, předvádějí odzbrojující herecké výkony Jesse Buckley a Riz Ahmed.