Hellraiser
Jemné háčky se zakusují do masa a trhají lidské tělo na kousky. Krev teče proudem, jedno oko nezůstane ve svém důlku. A za to všechno může jedna zdobná kostka, která by snadno mohla být stolním těžítkem. A jak to bylo dál? Dům, kde se tato tragédie odehrála, je samozřejmě plný zla a jedna kapka náhodně prolité krve zlé síly opět přikrmí. Spisovatel Clive Barker přivedl ve své nízkorozpočtové režijní prvotině na svět kultovní postavu přezdívanou Pinhead, vůdce suity „průzkumníků mezních oblastí prožitků“, stručně řečeno těch, kteří nejsou schopni rozlišit mezi bolestí a rozkoší. Hellraiser se nyní vrací v restaurované podobě, ale nebojte se, krev stále nápadně připomíná kečup a trhající se kůže pudink, který až příliš dlouho stál na kuchyňské lince.