Bogancloch
Jake Williams už byl protagonistou krátkého filmu Tohle je má zem (2006) a celovečerního snímku Dva roky u moře (2011); teď se spolu s režisérem Benem Riversem vracíme do světa tohoto poustevníka mytických proporcí, který by ale stejně tak mohl být naším sousedem. Rozvážný a harmonický film zprostředkovává jedinečný a povětšinou mlčenlivý prožitek muže, do jehož zvídavých očí se však s postupujícím věkem vkrádá i únava. Jakkoliv Rivers básnivě zachycuje kouzlo bezstarostného usínání v mechu, nenabízí Bogancloch laciný eskapismus. Netřeba mít ve věcech řád, aby se vašimi životy rozlil klid.