Souostroví skeletů – k horám Bunya
Sopky, deštné pralesy a vůbec fascinující scenerie východní Austrálie se v pojetí chilské filmařky Maleny Szlam proměňují v imaginární krajinu, již formovala nejen staletí, ale i režisérčina práce s 16mm filmem. Vícenásobné expozice smazávají rozdíly mezi dnem a nocí a posilují magické kvality krajiny i tamní flóry. K záhadnosti a okamžité přitažlivosti filmu přispívá nejen režisérčin cit pro detail a atmosféru, ale i hudební doprovod australského ambientního mága Lawrence Englishe.