Žokej
Remo Manfredini je legendární, avšak zoufale zadlužený žokej, který je konstantně pod vlivem alkoholu a drog. Zachránit ho může ještě jeden důležitý závod. Ten ale končí tragédií a Manfredini se octne na smrtelném lůžku. Dostane ještě jednu šanci? Žánrově široce rozkročený snímek sleduje cestu sebedestruktivního mlčenlivého hrdiny, který má v patách gangsterského kápa s jeho kumpány i těhotnou přítelkyni. Absurdní tragikomedie Luise Ortegy se přitom v něčem podobá svému charismatickému protagonistovi – odmítá se vydat po striktně vymezené cestě, stále mění směr a uniká těm, kteří ji chtějí zaškatulkovat.