Svatební hostina
Oslava života, slavnost smíření, barevná pohlednice ze začátku devadesátých let. Tchajwanský imigrant Wai-Tung žije v New Yorku šťastně se svým přítelem. Když narazí na temperamentní malířku Wei-Wei, která by se kvůli povolení k pobytu mohla stát jeho manželkou a upokojit tak jeho tradicionalistické rodiče, zdá se, že všichni mohou z této šarády jen těžit… Ale jen do chvíle, než rodiče hlavního hrdiny přiletí do New Yorku. Přelomová queer romantická komedie zvítězila na Berlinale a začala zářnou kariéru svého režiséra.