Karavan
Osobnost pětačtyřicetileté Ester je plně pohlcena péčí o syna Davida, který trpí těžkým mentálním postižením. Výlet do Itálie za přáteli se stává vítanou příležitostí opustit ubíjející rutinu, avšak ani změna prostředí nezmění fakt, že život s Davidem není jednoduchý. Ester se impulzivně rozhodne nastartovat starý karavan, který se pro ni a syna měl stát vyděleným prázdninovým domovem, a promění jej v nástroj svobody. Cesta slunnou Itálií se stane pro dvojici léčivou. Ester v sobě, byť možná jen na okamžik, objeví znovu člověka, který má právo lásku nejen dávat, ale i dostávat. Intimní road movie, která po více než třiceti letech vrátila český celovečerní film na plátna prestižního festivalu v Cannes, se s něhou i neúprosnou otevřeností dotýká témat tělesnosti i duše, svobody i odevzdanosti, naděje i bezmoci.