Můj milý umrlý
Osamělá Hrobařka, které se všichni straní kvůli jejímu mrtvolnému odéru, jednoho dne potká svého vysněného Milence – šviháckého aristokrata, jemuž právě zemřela sestra. Jejich vášnivý vztah však nemá dlouhého trvání. Když Milenec tragicky zemře na moři, Hrobařka je odhodlána udělat vše možné i nemožné, aby svou ztracenou lásku přivedla zpět k životu. Kanadské herečce a režisérce Grace Glowicki se podařilo vytvořit formálně zcela jedinečné, bizarně komediální dílo, jež skrze absurdní humor a stylizaci vycházející z černého divadla oslavuje svébytnost nezávislé kinematografie a vzdává hold kultovním příběhům, jako je Frankensteinova nevěsta, aby je zároveň aktualizovala a zbavila heteronormativních vzorců.