Křídla smutku
Snímek o truchlení, které je všepohlcující. V roli čerstvého vdovce je Benedikt Cumberbatch, který kromě toho, že se sám rozkládá pod tíhou zármutku, musí ještě čelit pocitům svých dvou malých synů, kteří zrovna přišli o matku. Temná silueta vrány – symbol bolesti a neuchopitelného – se plíží domem jako připomínka ztráty, jež se nedá obejít, jediná cesta vede skrz. Režisér Dylan Southern přetavuje literární předlohu do syrově poetického portrétu truchlení, které je hluboké, osobní a zároveň děsivě univerzální. Křídla smutku už byla představena na festivalech Sundance a Berlinale.