Den Petera Hujara
Viděl jsem nejlepší hlavy své generace... – verš, který by mohl stát nad všedně nevšedním dnem fotografa Petera Hujara. Film Den Petera Hujara​ je tichý, soustředěný portrét fotografa, jehož hlas zaznívá v rozhovoru s novinářkou Lindou Rosenkrantz. Prostřednictvím jejich konverzace ožívá New York 70. let, tehdejší komunita i duch doby. V Peterově popisu jeho jednoho dne defilují jména jako Susan Sontag, William Burroughs, Glenn O’Brien či Allen Ginsberg – jména lidí, které znal, obdivoval a fotil. Snímek, který inspiruje ke sklence vína, vinylu Boba Dylana a pár řádkům Kvílení, je mistrovským dílem režiséra Iry Sachse i pozvánkou do charismatického bytu ve West Village.