Druhý život
Paříží, tepající vzrušením v den zahájení olympijských her, se stejně neklidně pohybuje Elisabeth. Pracuje pro zprostředkovatele Airbnb bytů a tento den je pro ni vzhledem k množství nájezdů kritický. Elisabeth je unavená nejen z neustálého přebíhání od jednoho klienta ke druhému, ale i z tlaku, který je vyvíjen ze strany nadřízeného. Překvapivé zklidnění přichází s mužem jménem Elijah. Ódou na přátelství, městskou pohádkou i téměř dokumentárním pohledem na město zmítané monstrózní sportovní událostí, tím vším je Druhý život. Křehká autentičnost prožitků hlavních hrdinů je podpořena intenzivní zvukovou stránkou snímku, jež téměř hmatatelně zpřítomňuje svět, ve kterém se Elisabeth kromě svých pracovních problémů potýká i se sluchovým omezením.