Cínové město
Kulisy někomu připomenou televizní zprávy z 80. let, jinému dějiště klasického hororu Hory mají oči. Ve skutečnosti se ale ocitáme uprostřed vojenského cvičiště v západním Německu, kde trénovalo britské vojsko před vysazením v Severním Irsku. Podnětný film, který obestírá atmosféra zmaru a jehož režisér Feargal Ward suverénně naviguje znepokojivým územím, však nezůstává v minulosti a kromě figurín se s každou další minutou vynořují i nové otázky. Jsou podobná místa odsouzena k zániku? Co vypovídají o historických událostech, které pomáhají formovat? A jaký prostor, pokud vůbec nějaký, by měli dostat ve veřejném prostředí teroristé?