Dopis pro Davida
Režisér Tom Shoval uvedl v roce 2013 na Berlinale drama Mládí, pojednávající o bratrech-dvojčatech, jejichž silné pouto prověří drastické události spojené s únosem. Tato událost měla o deset let později osudové pokračování: jeden z herců, David Cunio, byl při masakru 7. října zajat stoupenci Hamásu a od té chvíle je držen jako rukojmí. Dokument Dopis pro Davida​ je napůl vzpomínkou a napůl vzkazem Davidovi od rodiny, přátel a hlavně samotného režiséra. Film, využívající mnoha archivních záběrů i srdcervoucích vyprávění o událostech osudného dne, měl premiéru letos v Berlíně v rámci prestižní sekce Berlinale Special.