Christy
Po rvačce je dospívající Christy vyhozen z domova pro mladistvé. Než najde nové místo, uchyluje se k bratrovi, jeho přítelkyni a malému dítěti – do drsnější části irského Corku. Ve svém celovečerním debutu, který měl světovou premiéru na Berlinale, režisér Brendan Canty ukazuje, že i ve stínech města a lidské duše lze najít záblesky světla. Christy je upřímné, vizuálně působivé drama o křehkých poutech, sourozenecké loajalitě a schopnosti najít domov i tam, kde bychom ho nečekali. Nenápadně silný film s postavami, které z mála dělají vše.