My coby zvířata
Jaké by to bylo, stát se zvířetem? A dostaví se s transformací v něj též pocit úlevy? Zatímco sledujeme mihotavé záběry přírody i lidí, hovoří kdosi o pocitech, vzpomínkách, obavách. Za pomoci znepokojivé hudby buduje režisér Lorenzo Pallotta bezmála dobrodružnou atmosféru, jeho prozkoumávání tajemných míst a zasutých pocitů však dominuje melancholie a místy až skličující nejistota. Záměrná, z několika směrů budovaná rozmlženost celého filmu pak vytváří neodolatelně enigmatickou náladu.