Stíny Teheránu
Setkají se na svatbě společných přátel a od chvíle, kdy se pozdraví, je jasné, že to jsou „staří známí“. Lejli a Paša tvořili pár, něco je však rozdělilo. Přichází čas vzpomínek. Začátek vztahu byl doslova výbušný a zdálo se, že ho Paša nemá šanci přežít. Vzájemná přitažlivost se ale nenechala odradit popáleninami a lehkým otřesem mozku a dvojice se z fáze zamilovanosti pomalu dostala do vážnějšího období, kdy bylo třeba dělat těžší rozhodnutí než to, kam jít na večeři. A tam přišel okamžik odloučení… Druhý celovečerní snímek íránského režiséra Aliho Behrada je okouzlující směsicí žánrů, živoucím portrétem Teheránu a jeho obyvatel, kteří neztrácejí hravost ani tváří v tvář neradostné politické situaci.